Novinky Marlies Möller

By Simona Dubravova - streda, marca 07, 2018

 Ahojte! Vlasy sú našou korunou krásy a každá z nás by si priala mať vlasy dennodenne krásne a upravené ako od kaderníka. Vieme, že z finančného hľadiska je to dosť nákladné želanie, a tak si šikovné ručičiky kaderníka a profesionálne prípravky na vlasy nemôžme užívať až tak často. Čo by ste povedali na to, že aj doma si môžete dopriať takýto zažitok, ktorý je porovnateľný s výsledkom z kaderníckeho salónu? Marlies Möller luxusná vlasová starostlivosť s profesionálnymi výsledkami a je horúcou novinkou na slovenskom trhu. 
Novinky Marlies Möller


Vlasová starostlivosť sa postará nie len o vaše vlasy, ale aj o vlasovú pokožku. ponúka produkty pre vlasový styling, profesionálne kefy na vlasy, špeciálne prípravky pre špeciálne potreby vlasov. 

Prípravky sú rozdelné na 5 produktových radov, pričom každy rad má svoju farbu a je určený na iný typ vlasov. Modrá VOLUME je určená na vlasy bez objemu, ružová COLOUR pre farbené vlasy, zlatá LUXURY GOLDEN CAVIAR rozmaznáva a hýčka vlasy, béžová PERFECT CURL sú prpravky pre kučeravé vlasy a tyrkysová MOISTURE vlasy vyživí, dodá im energiu a pružnosť. 

Novinky Marlies Möller

Dnes si povieme niečo viac o produktovom rade VOLUME, ktorá dodáva vlasom objem, ktorý vydrží dlhšie. Tieto objemové produkty pôsobia na vlasy ako dve opačné strany magnetu - perfektne ich oddeľujú a nedovoila vlasom, aby sa spájali dokopy.  Pokrývajú vlasy jeden po druhom a posilňujú ich.

Novinky Marlies Möller

DAILY VOLUME SHAMPOO - Objemový šampón pre vzdušný a ľahký objem bez zaťaženia. 
Po tom, ako som si dala vlasy ostrihať som sa začala zameriavať skôr na prípravky, ktoré by im dodali objem. Pri väčšine takýchto produktov som mala problém, že mi vlasy skôr vysušili. Toho som sa bála aj pri tomto šampóne, no na moje prekvapenie som mala vlasy pekne vyživené aj bez použitia kondicionéru, no zároveň som mala pocit, že vlasy neboli ulízané. Nebol to nejaký svetaborný objem, ale výsledok bol postačujúci. Čo mi na šampóne vadí najviac je, že skoro vôbec nepení. Neviem, či niečo robím zle, no zatiaľ sa mi nepodarilo ho napeniť - no to je len taká maličká chybička krásy, ktorá nie je ani podstatná.

LIFT UP VOLUME CONDITIONER - Objemový kondicionér pre uľahčenie rozčesávania, vláčnosť a lesk vlasov. Kondicionér má príjemnú konzistenciu a vlasy pekne vyživí a spolu so šampónom tvorí perfekntú dvojku. Použite oboch výrobkov spolu vytvorí jemný a vzdušný objem.

Oba výrobky voňajú tak, ako profesionálne prírpavky v kaderníckom salóne, neviem vám vôňu presne opísať. Produkty neobsahujú silikóny a sú obohatené o extrakt z bavlny a o exluzívny skrášlujúci komplex Marlies Möller. 

Novinky Marlies Möller

LIQUID HAIR KERATIN MOUSSE - Objemová pena s regeneračným efektom. Okamžite a viditeľne napráva poškodenú štruktúru v rohovinovej vrstve vlasov. 
Pena sa používa veľmi jednoducho, vďaka pumpičke, ktorá vám dá množstvo, ktoré potrebujete. Penu jemne vmasírujete do uterákom vysušených vlasov a pár sekúnd ohrejete fénom. Vlasy sú naozaj krásne lesklé, aj keď musím priznať, že to nie je výsledok ako u klasického keratínu, ktorý sa do vlasov zažehluje, no mne sa výsledok páčil. 

Novinky Marlies Möller

Zo stylingových produktov som vyskúšala FLEXIBLE STYLING FOAM - Stylingová pena na ochranu vlasov pred negatívnymi vplyvmi fénovania a podporu ľahšieho upravovania účesu. Poskytuje vlasom prirodzenú a prispôsobivú fixáciu, pri ktorej sa môže voľne hýbať. 
Má naozaj jemnú textúru a vlasy zdvihne pekne pri korienkoch. Dlho vydrží a nezanecháva zvyšky vo vlasoch. 

Novinky Marlies Möller

MICELLE PRE SHAMPOO - Prvý krok v procese čistenia vlasov. Hĺbkovo čistí vlasy a pokožku hlavy, odstraňuje nečistoty a zvyšky stylingových produktov. Dôkladne pripraví vlasy a pokožku halvy na následné použitie šampónu. Zdravá vlasová pokožka hlavy je základom pre krásne vlasy. Podráždená pokožka hlavy môže spôsobovať napríklad vypadávanie vlasov. 

ALLROUND HAIR BRUSH - Oválna kefa na vlasy. Efektívna čistiaca kefa na úpravu suchých vlasov. Rúčka kefy je vyrobená z bukového dreva, ktoré je špeciálne upravené niekoľkými vrstvami vosku. Vlákna sú vytvorené zmesou diviačej strsti a nylonových zakončení, ktoré sú sú upravené tak aby ľahko prenikali do vlasov a šetrne ich rozčesali. Tvar rúčky je prispôsobený pre jednoduché držanie. Vlasy po česaní neelektrizujú a ani ich neťahá

Novinky Marlies Möller
V texte je použitý aj oficiálny popis produktov z prezentačných materiálov od značky Marlies Möller. 

Už ste sa stretli s touto novinkou? Ktorý produkt vás zaujal najviac?Určite mi dajte vedieť, teším sa na vaše komentáre.

Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.

Majte pekný zvyšok dňa! S. 

  • Share:

You Might Also Like

7 komentárov

  1. O značke počujem prvý krát. Produkty vyzerajú zaujímavo takže určite skúsim keď na ne narazím

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to novinka na Slovenksu, ale v zahraničí je známa už niekoľko rokov :) Ak budeš mať príležitosť, určite vyskúšaj, verím, že nebudeš ľutovať ❤ xx

      Simona | l i v e i n f o x w o r l d

      Odstrániť
  2. značka vyzerá naozaj kvalitne podľa mňa, veľmi sa mi páčila akcia, kde nám značku predstavovali - dozvedela som sa tam veľa nových informácií. Mňa najviac zaujala práve kefy na vlasy, je úžasná <3 a ako inak krásne fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kefa je naozaj super, bála som sa, že tie štetinky ma budú škriabať, ale je veľmi príjemná ❤ xx

      Simona | l i v e i n f o x w o r l d

      Odstrániť
  3. vyzerajú fajn ;) inak veľmi pekné fotky :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vůbec tuto značku neznám, ale zapůsobila na mě, moc se mi líbí to balení :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, balenie zaujalo veľmi aj mňa, vyzerá naozaj dobre ❤ xx

      Simona | l i v e i n f o x w o r l d

      Odstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx